Nieuw in ons assortiment
Wat onze klanten zeggen
Stichting De Kringloper
Leuk dat jullie onderdeel waren van ons 40 jarig jubileum!! Veel positieve geluiden gehoord van onze klanten, die vonden jullie workshop in een van onze winkels geweldig!
Super bedankt voor jullie inzet.
B. Huizer
Zojuist mijn 2e online bestelling ontvangen. Snelle levering en communicatie. En wederom zo leuk verpakt, het is gewoon een feestje om het uit te pakken ook al weet je wat er in zit.
Margaret Heijnen
Leuke winkel met aantrekkelijk, wisselend assortiment. Wanneer iets niet voorradig is, wordt het voor je besteld. Vriendelijke bediening en op afspraak winkelen is mogelijk !
Veelgestelde Vragen
Hier vind je antwoorden op de meest voorkomende vragen over onze producten en diensten. Heb je meer vragen? Neem gerust contact met ons op!
Moet ik bij een kleine bestelling volle verzendkosten betalen?
Nee, de verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht of het volume van je pakket.
Past elk koord of elastiek door elke kraal of bedel?
Niet elk koord of elastiek past door elke kraal of bedel. Let altijd op de dikte van het koord/elastiek en de grootte van het rijggat van het product.
Hebben jullie ook cadeaubonnen?
Ja, wij bieden cadeaubonnen aan. Deze worden per post bezorgd.
Ik heb nog vragen over mijn bestelling, wat kan ik doen?
Voor vragen of opmerkingen over je bestelling kun je contact met ons opnemen. We staan je graag persoonlijk te woord.
Ik ben iets vergeten te bestellen, kan ik nog nabestellen?
Ja, je kunt altijd nog nabestellen, zolang je bestelling nog niet is verzonden. Neem contact met ons op voor meer informatie.
Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestellingen worden doorgaans op de dag van betaling verzonden.
Hoelang is mijn bestelling onderweg?
Bestellingen worden meestal binnen 2 à 3 werkdagen geleverd, exclusief feestdagen.
Volg ons op TikTok
Volg ons voor de laatste updates, inspiratie en exclusieve aanbiedingen! Mis niets en blijf altijd op de hoogte.